Impreza zakończenie sezonu 2013
Zawody odbędą się od 13,09.od godziny 9 do 15.09.2013r do godziny 11 .Wpisowe 300zł od drużyny w imprezie może wziąć
udział 11 drużyn co daje liczbę 22 osób ,dozwolona jest obecność osoby towarzyszącej za dopłatą 50 zł na pieczonego dzika i napoje.
Przy rezerwacji jest brana pod uwagę kolejność wpłat pieniążków na konto. Rachunek do przelewu :
Radosław Matej 83-207 Kokoszkowy ul.Gdańska 15/11. PKO SA : 20 1020 1909 0000 3002 0095 0832
Rozpoczynamy zapisy kontakt tel.
Radek 886233252 . na imprezie są przewidziane drobne upominki i puchary
Organizator zawodów serwuje pieczonego dzika ,napoje i dobrą zabawę jak co roku.
Plan imprezy:
1. Godz. 09:00 spotkanie i
rejestracja uczestników.
2 W godz. 09:00 - 10:30 organizacja stanowisk, rozstawiane stołów, pawilonów i
przygotowanie wszystkiego do prosiaczka !Omówienie regulaminu który każdy
otrzyma przed imprezą!
3. W godz. 10:30 - 11:00 losowanie stanowisk
(każda drużyna losuje raz i wybrane stanowisko zostaje).
4. Od godz. 11:00 rozjazd na stanowiska!
5. Od godz. 14:00 start imprezy.
6. W dniu 15.09.2013 o godz. 09:00 zakończenie imprezy.O godz. 11:00 oficjale
zakończenie omówienie wyników.